Blir galen!

Blir lite smått galen här! Har inte några nya bilder alls på mig och Tura! Har jätte länge funderat på en ny design men har inga nya bilder så då är de ju rätt onödigt och har ingen lust att gå och ta bilder nu och göra en för jag vill ha en lite mer vinteraktig design och då är de ju finare med snö på bilderna! Så när de landar lite snö på backen så ska jag nog ta ut Tura på lite fotografering! Men frågan är då vart? Ridbanan är de så otroligt tråkig bakrund! Och ingen liten hage har vi heller tror jag! Kanske ska fråga Marika om jag får låna en av hennes hagar då hon har två lite mindre hagar eller försöka fixa en liten inhängnad i en av våra hagar om det inte är för hårt i backen då! Blir ju tokig på detta! Men vi får ta de som det kommer! 
 
Bjuder på en bild på Tura och Brunte så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0