Dag 02 - Hur jag hittade min favorithäst

Jag letade ju häst efter att Lillis gått bort och hade egentligen typ redan bestämmt mig för en haflinge men så en dag när jag var i skolan ringde mamma och sa att hon hittat ett jätte fint nordsvensk sto som vi skulle åka och kolla på! Jag var rätt kritisk då jag älskade haflingen även om jag aldrig sett den mer än på bild. Men när jag kom dit så såg jag det otroligt vakcra stot. Jag provred henne och även om hon var rädd för allt hon såg så var det nånting där, det var nånting som fick mig att gilla henne. Så då bestämmde vi oss för att ta hem henne för besiktning och kiropraktorundersökning och efterom att det inte var nå fel på henne så tog vi henne!
 
Tura på kvällen när hon kom till oss.

Kommentarer
Postat av: Norea

Sjukt söt är hon i alla fall!

2012-10-16 @ 18:52:42
URL: http://norean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0