Förlåt!

Jag har verkligen inte orkat eller kunnat uppdatera! I torsdags hann jag helt enkelt inte och i fredags orkade jag inte!  Har det lite tugnt just nu, sover jätte dåligt och är ganska så stressad över skolan! 
 
Är hemma med Jonas<3 Vi är häst och husvakt denna helg. Mamma och pappa är på kryssning. Skönt att få lite tid helt ensamma men samtidigt så måste jag göra ALLT i stallet själv! 
Klev upp halv 7 imorse och tog ut Marikas hästar och sen våra. Körde sen lite intervaller med Tura på bana. Hon var svettig minst sagt! det rann svett längs hela hästen! Så hon fick stå inne medans jag tog ut Sheeba på bana och tränade lite intervallet med henne också! Släppte sen ut båda två och mockade hela stallet och sopade oså. Sen gick jag hem, åt lite frukost och plackade undan lite i köket och gick sen och hjälpte Marika när hovsglaren var här och skodde hennes hästar. 
 
Nej vadå svettig?
 
 
Yns inte på bilden men hon var så svettig bakom öronen så det hade runnit längs med käkbenet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0