Jobb

 
Hittills idag så har jag hunnit med att rida och mocka! Mamma o pappa kom o hämtade mig från Jonas vi 9 imorse. Då stack jag och mamma raka vägen till stallet och fixade! Sen gick vi hem och åt och hon åkte till jobbet. Nu ska väll jag själv ut o jobba strax! Väntar på grannen, dkulle hjälpa henne med att fylla vatten till hennes hästar.
Red med mamma på bana idag och för Turas del vart det mest träning på att gå ute i fyrkantsspåret ovh inte innanför! Det givk hut bra som helst i vänseter varv men i höger var hon helt hopplös! Men för övrigt gick det bra!
 
Lite insagrambilder på sötnosen! Blir smått irriterad på att man inte kan välja storlek på bilderna när man laddar upp dom på bloggen när man tar från instagrambilderna (blogg.se och instagram är nu på sätt och vis ihopkopplade) för bilderna blir för stora så om man vill ha med hela bilden måste man ladda upp den som miniatyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0