Blöööö

Idag har jag... gjort... ehmm... jo jag har.... okej då jag har inte gjort något alls! Åhh får panik av att inte göra något alls! Mår i alla fall mycket bättre nu och är sjukt taggad till skolan på måndag! Eller? Nej men jag försöker komma på nå att göra! Jag och Jonas har bara varit idag! Och efter att ha varit sjuk i en vecka så orkar man inte bara vara när man typ är frisk.
Men men, imorn blir det andra bullar! Åker hem då och då ska jag rida för Angelika! Hade andra saker planerade för Tura men det vart flyttat så passar på nu när Angelika kommer på eftermiddagen så att jag kan rida! (hon kommer oftast söndag förmiddagar och då är jag alltid hos Jonas). Ska även försöka städa mitt rum eller gå igenom garderoben och mina saker! Behövs verkligen!
 


Detta är höjden av aktivitet idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0