Chill Skoldag!

Måste faktist säga att även om detta är den enda dagen jag slutar 4 så är den ganska chill! Dagen börjar med klassråd, sen har vi slöjd! Älskar verkligen slöjd när man får välja mellan trä eller sy! Och självklart har jag valt sy och det har jag gjort sen 7an! Idag började jag att sticka bäbis sockor! Är helt kär i barnstrumpor, dom är så små och söta! Så som 9an projekt (vi väljer en sak att göra som vi ska göra i hela 9an) har jag valt att sticka bäbis sockor, mössa och vantar. Kommer bli ett jätte gulligt marinblått sett! 
Sen hade vi matte (blä den enda jobbiga lektionen idag men den flöt på rätt så bra faktiskt!) och lunch. Efter lunchen hade vi svenska och på svenskan tittar vi på Titanic! Fattar ni vad glad jag är! Jag är helt förälskad i den filmen! Just nu är vi där när båten precis börjat sjunka! Åhh blir så irriterad när jag ser den delen för att jag vet att den slutar så sorgligt! 
Efter svenskan var de språkval där jag har svenska/engelska och där kan jag göra lite vad som, läxor, läsa osv. och sist men inte minst bild!
 
Nu sitter jag här hos Jonas med honom och hans kompis Jerry. Jag ska sätta mig och försöka hitta på något att blogga om, är så sjukt bloggsugen men har inga idéer!
 


Kom med idéer! Vad ska jag blogga om? Nu har ni chansen att påverka!
Kom med tips på vad ni vill läsa om!

Kommentarer
Postat av: elma

Nice blogg!:D

Svar: tack:)
Erika

2012-09-11 @ 18:55:33
URL: http://elmasfoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0