Dagens planer

Vet inte när pappa kommer och hämtar mig men jag vet att när jag kommer hem så väntar massa stress på mig! Har ett rum som ser hemskt ut! Har inte orkat ta tag i allt städande... Sulle behöva gå igenom alla mina grejer och göra mig av med dom jag inte använder! Men ja, som sagt så ska man ju orka ta tag i de!
 
Sen ska jag ju rida idag också! Vet inte riktigt vad jag ska göra men vi får hoppas att ridbanan inte är en enda stor vattenpöl så att jag kan rida där ! Annars blir det att rida ut om jag inte hittar en annan plätt som inte är allt för blöt! Dumma regn! Men det ser i alla fall inte ut som att det ska regna idag (enligt SMHI men tittar man ut får man en annan känsla) så vi får hoppas på det bästa! 
 
Satt förresten o lekte lite i photoshop häromdagen. Här är resultatet, tog bort grimskaftet och gjorde så att täcket ser renare ut! Vad tycks? Är nybörjare i photoshop.
 
Före:
 
Efter:

Kommentarer
Postat av: Norea

Sjukt söt häst!

Svar: tack:D
Erika

2012-10-02 @ 22:09:20
URL: http://norean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0