Dagens planer

Vad har jag för planer idag då? Jo jag ska vara jätte awesome som vanligt! Nej men har inte så mycket planerat, vad jag vet säkert än så länge är att jag ska åka hem och jag ska rida för Angelika. Ska försöka hitta någon som kan fota! Men de kan bli lite svårt med tanke på att mamma rider precis innan mig så hon måste sadla av Brunte oså och Pauliina rider precis efter så hon måste göra iårdning Nikko och jag tror att pappa ska köra Jacob och Wilma till tåget! Så mitt ända hopp just nu är Jonas, men han har ju också precis varit sjuk så vi får se om han orkar.
Ska även försöka ta mig orken och tiden till att göra rent Turas sadel och träns! Det skulle behövas göras varje dag då min sadel låter nå förskräckligt när man rider! 
 
Bild från senaste lektionen för Angelika! Det var ett tag sen! Nu får vi se om hon tycker 
vi har utvecklas något, känns faktiskt nästan som att vi går mer bakåt än frammåt 
vissa dagar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0