Dagens ridning.

Idag tänkte jag ta och rida Tura på en åker och träna galoppskänkeln. Men när jag kom ut på åkern så var det ju dyngsurt efter 36 timmars regn och Tura avskyr ju lera så jag red en vända men hon kunde knappt trava så då red jag ut en vända istället. Känns som att vi inte ridit ut på hur länge som helst! Men det har vi nog gjort (jag minns  inte) Men jag vet att det var riktigt länge sen vi red ut ensamma! Så de var skönt att komma ut bara vi två! Vi galopperade ganska mycket då vi bara red 3-4 km. Sen rkrittad ejag även av ett varv på en annan åker. 
Hon var genomsvettig stackarn så hon fick stå inne med fleece täcke en stund och sen åkte jag ner och släppte ut henne igen när jag skulle till Jonas.
 
 
Nu bilr det att ringa och beställa pizza då pizzerian i Vedevåg precis öppnade! 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0