Det går framåt!

När jag kom hem från skolan/skogen imorse (runt ca kvart i 10) så gick jag raka vägen till stallet och tog in Tura! Jag borstade henne och satte på henne tränset och gick ner till banan. Ledde henne ett varv runt för att förhindra att hon inte vill gå längs spåret. Sen hjälpte mamma mig att hoppa upp och så började jag skritta fram! Tränade lite på att trava sakta en stund, sen tränade vi på galoppskänkeln några gånger och det gick jätte bra! Sen tränade vi lite på att trava sakta igen och sen skrittade vi av. 
Har tyvärr inga bilder pga att min telefon låg hemma!
 
Bild tagen förra veckan

Kommentarer
Postat av: Sophie - pluggar till fotograf

Hej nu är veckans awesome publicerad! Om du inte vann kan du gärna delta nästa vecka med :)

Kram

2012-09-20 @ 17:09:01
URL: http://sophiecoper.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0