Ett helt år sen!

 Idag är det ett år sen jag skrev detta inlägg på min blogg:
 

Välkommen Tura!

Jahapp för en stund sen kom man hem med lilla Tura (hon heter igentligen Klövernatura). De äre tt litet kallblodssto på 9 år. Hon är 150 cm i mkh. Vi ska ha henne på prov ett tag och besikta henne och går hon igenom besigtingen så ska vi ha kvar henne.

Detta e anonsbilden men orkade inte ta o ladda över bilderna från telefon.
 


Kan ni fatta att det gått ett helt år?! Ett helt år sen jag var och hämtade denna underbara flicka! Har haft henne i ett år! Eller ja hon vart min den 29de när Helena varit och besiktigat henne men ja ni fattar! Åhh mitt underbara sto! Vi har kommit en bit under detta år men vi har en låååång bit kvar och förhoppningsvis en massa underbara år framför oss! 
Vi får se vad jag och damen hittar på idag! Vet inte när jag åker hem från Jonas men blir väll nån gång på eftermiddagen. Får ju inte vara i skolan så kommer nog hem tidigare än halv 5! Vet att jag ska mysa en massa med denna underbara flicka och sen får vi se vad vi gör med ridningen!
 
Tura kom som en räddare. När allt var kallt och mörkt, jag såg alla andra ute i ljuset men trodde aldrig att jag skulle ta mig dit ut igen! Men då kom Tura! Tura kom med massa ljus och lycka! Hon fick mig att resa mig upp och sakta stapla mig ut i ljuset! Jag kan inte beskriva lyckan som denna häst ger mig i ord! Hon är så otroligt fantastisk! Älskar dig min underbara Klövernatura!

Kommentarer
Postat av: olivia carlsson

Kul att ni fann varandra! Ni verkar vara ett bra team! ;D

Svar: Tack så mycket ! :D
Erika

2012-09-26 @ 19:42:43
URL: http://oliviawestern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0