Härligt väder vi har!

Usch vad de har regnat och blåst idag! Just nu regnar det inte men de blåser hur mycket som helst! Enligt SMHI ska det bli lite klarare fammåt eftermiddagen, dock kommer det blåsa en massa! Usch jag vill inte! Det går ju inte att rida i detta väder! Funderar på att longera eller tömköra Tura idag och sen ut och köra med shettisarna! Men vi får se! Tura borde egentligen gå lite på banan så att hon vänjer sig att gå där. Hon verkade ju inte gilla att vara där! Men jag ska träna lite mer där så hon vänjer sig, men samtidigt vill man rida på åkrarna så mycket som möjligt eftersom att det inte är speciellt ofta man kan de! Men vi får se vad jag hittar på idag. 
 
Förresten kanske ska säga att jag har studiedag så att inte alla undrar varför jag är hemma!
 

Kommentarer
Postat av: DIYS - do it yourself sweetie

sötis häst!

Svar: Visst är hon^^
Erika

2012-09-19 @ 10:18:22
URL: http://diys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0