Jätte jobbig skoldag! Eller?

Hade en ruskigt jobbig skoldag idag! Eller njaaa hade tre lektioner! Dagen började med lite fysik där jag fick grejer för en inlämningprov som ska in torsdag nästa vecka! Måste säga att jag är lite orolig över om jag kommer hinna klart då det är 13 olika punkter! Och smart som jag är glömde jag fysiksakerna i skolan! Jag som skulle sitta och plugga massa! Men men. Efter fysiken var det engelska där jag satt och jobbade i nått gramatik häfte och det gick också rätt så smidigt! Sen var det svenska, där vi tittade klart på Titanic! Åhh jag blir jämt lika ledsen när jag ser slutet! Den filmen är en av mina favorit filmer men jag blir alltid så ledsen!  
Och där slutade min skoldag! Kl 12.20! Pappa var jätte gullig som hämtade mig trots att han är sjuk! Efter att ha hämtat mig sprang vi in och köpte lite mat och åkte hem!
 
Nu sitter jag här och har precis läst en bok åt Sofia! 
 


Nånting ni antagligen inte visste om mig är att jag älskar Titanic, inte bara filmen! För ca 2 år sen var jag världens störtsa freak! Haha jag visste allt om den där båten! Visste allt om alla siffror (hur lång den var, hur många som fick plats osv)! + att jag tycker Kate och Leonardo passade så bra ihop i den filmen, eller ja dom passar ihop över huvud taget speciellt i filmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0