Lugnet före stormen

Just nu sitter jag här och försöker salppna av lite och njuta av de sista lugnet! Runt kl 2 kommer pappa och hämtar mig och då ska jag hem och rida två hästar, plugga och städa rummet! Flyttade in mina garderober i mitt rum i onsdags och började gå igenom alla kläder då och jag är fortfarande inte klar! Men de bilr skönt att få ut lite kläder som jag aldrig använder ur garderoben! Och när vi flyttade på garderoberna så flyttade mamma på två kartonger som stog på varann och under den översta låg mina marinblåa ridbyxor som jag letet efter i minst ett halvår! Haha jag undrar dock hur dom hamnade där! 
Aja men som sagt har mycket att göra och vi får hoppas att boken och datorn vill sammarbeta idag så jag kan skriva klart uppsatsen om optik och akustik! Det känns verkligen som att de aldrig kommer att gå just nu! Men men. 
Nej nu ska jag kolla om word fungerar så jag kan börja renskriva de som ajg redan har skrivit! 
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0