Minnen

Sitter och tittar igenom en massa gamla bilder på Tura. Kan inte fatta att jag haft denna skönhet i snart ett år! Vi har kommit en bit på vägen men har mycket kvar! 
När hon kom hade hon svårt att stå till i gången, skrapade med hoven och reagerade på varje ljud! Släppte man henne lös några sekunder i stallet var hon redan någon annan stans! Nu står hon alltid stilla, hon är jämt typ en filbunke, och jag kan släppa henne lös i gången och hon står kvar! Sen har vi ju kommit en bit i ridningen också! Men den biten är de en hel del kvar på!
 
Annonsbilden.
 
I stallet på kvällen när hon kom
 
Bilder från morgonen dagen efter vi hämtat henne (tagna innan jag 
gick till bussen för att åka till skolan!):
 
I väntan på veterinär för besiktning! Var sjukt nervös!
 
Tror denna är tagen efter andra ridturen!
 
Första lektionen för Ankelika! Usch vilken sits man hade!
 
Något svettig efter massa hårdträning på en åker, fick verkligen 
jobba med henne den gången!
 
Första träningen från backen
 
En vacker höstbild från början av oktober tror jag!
 

Ute på våran första långritt.
 
En härlig vinterdag! En av dom få dagarna med snö! 
 
En bild som jag bara älskar från i vitras!
 
Haha hon som jämt gäspar massor efter att man ridit!
 
Första turen med westernsadeln
 
Mamma red för Angelika på underbaringen!
 
När jag red (eller ja i ca 5 min sen tog Julia över) för första gången 
efter ett tags uppehåll i ridningen.
 
Julia och Tura, ska även ta och informera att Julia tyvärr inte ska
fortsätta att rida Tura!
 
En lektion i våras som gick super!
 
Tura och Steffe! Måste säga att Steffe är riktigt saknad!
 
Älsklingarna!
 
En av dom första galopperna på bana!
 
Efter en härlig barbackatur!
 
Dessa underbara bilder från i sommras när jag släppte henne lös på banan:
 
Tura och Brunte!
 
En lektion för Angelika från i sommras!
 
Redigera bort tråden så är denna bild perfekt!
 
Riddare i skinande rustning! 
 
<3
 
Åhh vilka underbara minnen man har med denna häst<3

Kommentarer
Postat av: cassandra

fina bilder :)

Svar: Tack så mycket:)
Erika

2012-09-11 @ 10:58:38
URL: http://ryyttarduon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0