Några saker ni kanske inte vet om mig!

-Jag har alltid jätte stökigt rum! Speciellt nu! Hade ju nästan alla mina saker i mitt gamla rum förut men nu skulle min bror ha det så har alla mina saker i det!
 
-Jag har ordning på typ alla mina saker i stallet! Jag blir sur om någon lagt mina saker där dom inte ska vara eller inte tagit bort hår från borstarna osv.
 
-Jag skulle hellre rida i ett år utan westernsadel än att rida med den när det regnar/duggar. Är det mulet ute rider jag barbacka eller tar min allroundsadel.
 
 -Dom som känner mig vet detta men ni andra kanske inte vet de! Jag är LIVRÄDD för spindlar! Jag kan börja gråta över en spindel som är skit liten! Som igår kväll! Det satt en skit liten spindel på väggen så jonas skulle ta den med en bit papper och klämde på den och gav pappret till mig för at tjag skulle slänga de och då skulle jag kolla så att den var död och då lever den fortfarande så jag skriker till och klämmer och pressar så mycket jag kan på pappret så att de inte ska vara någon tvekan på att den är död men då när jag tittar lever den och ramlar ner i sängen så jag slänger pappret till Jonas och skrek och brjade nästan gråta! Men tillslut fick vi dö på de nästa odödliga spindeln.
 
-Jag har världens framtidsplaner och hoppas att i alla fall något av de som jag drömmer om ska hända!
 
-Jag är JÄTTE otålig! Om jag kommer på en smart ide eller något jag vill göra så vill jag göra de på en gång och helst redan igår! Och blir jätte lätt frustrerad om jag vet att det inte gå utan att jag måste vänta!
 
-Jag är VERKLIGEN VERKLIGEN i behov av att uppdatera min garderob då nästan alla mina linnen och tights är trasig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0