Sovade pojkvän och trött bloggare!

Stackars Jonas! Jag höll honom vaken inatt genom att smsa med honom! Jag var ju i skogen med skolan och kan beskriva det med några ord, kallt, dyngsurt, illaluktande! Det regnade hela förmiddagen så allt vart blött (inklusive insidan av tälet) och då vart allt kallt! Och i tälten började de lukta blöt rutten hund! Men i alla fall så kunde jag inte sova pga att jag frös så och han ville hålla mig sällskap! Tillslut somna jag dock! Så just nu sitter jag och skriver dom sista punkterna innan jag ska renskriva! Detta ska alltså in imorn +att jag har so prov imorn! Så vi får väll se, ska plugga mycket och lägga mig tidigt! Förresten kolla! Bara 3 punkter kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0