T.H,'s Lilla Ya

Saknaden är så sjukt stor! Vet att du har det bra, vat att du inte behöver lida nå mer och at du betar på dom evigt gröna ängarna! Jag vet att jag gjorde rätt val som lät dig vandra vidare även om det var det svåraste beslutet i hela mitt liv. Jag kände mig hämsk men jag visste att du skulle få de bra! Du var hela min värld! Du fanns där när jag mådde dåligt och stog ut med mina trårar och lyssnade alltid, jag saknar dig så sjukt mycket. När du försvann gick jag igenom en av dom värsta sorgerna i mitt liv! Jag grät tills jag inte orkade längre, jag skrek innombords av smärta, många sömnlösa nätter fyllda med smärta och saknad. Du var hela mitt liv och du bara togs ifrån mig! Allt gick så fort på slutet, jag hann knappt blinka sen var du borta! Det finns så sjukt mycket jag skulle kunna göra för att få se dig igen, känna din värme och underbara lukt och se in i dina underbara bruna förstående ögon. Men du finns inte längre, jag kommer aldrig mer se dina ögon eller känna din värme. Jag gråter fortfarande, jag kan fortfarande inte fatta att du är borta, jag ser fortfarande dig i hagen i några sekunder då och då tills jag inser att du är borta. Det ahr gått ett år och jag ser dig fortfarande och tror att du står där! Smärtan som uppstod när du lämnade mig finns fortfarande kvar, den kommer aldrig försvinna! Du är min ängel nu och för alltid! 
 


Vila i frid min underbara Prinsessa!<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0