10 april 2013

Hej hej! Jag slutade 12:20 idag! Min sista lektion var inställd. Men de visste jag inte förens klockan var 12:50 o då hade jag redan missat bussen med 10 min.. Så mamma, pappa och Jonas åkte in till stan och så gjorde vi lite ärenden på banken och sen gick vi o handla lite!
När vi kom hem lagade jag och Jonas makaroner och köttbullar. Efter de stack jag till mamma och pappa och städade lite.
Sen gick jag hem, bytte om och stack till stallet och red ut med dom andra på Brunte. Han var jätte snäll idag och sparkade inte bakut en enda gång! De enda var väll att när vi skritta så retade han Laijos genom att gå jätte sakta så att hon var tvungen att gå i rumpan på honom... Men han är ju fortfarande ett litet barn!
När vi ridit klart och ställt in alla hästar gick jag hem och städade, diskade och dammsög! Nu sitter jag i soffan och funderar på att gå och värma lite baguetter i ugnen!
Hörs imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0