11 april 2013

Hej hej! Idag hade vi en så kallad brytdag i skolan! Då går hela skolan så att vi inte följer något schema utan vi har 4 pass under dagen och alla ämnen finns tillgängliga under alla 4 passen så får man gå dit man vill/behöver gå! Jag tycker detta är en jätte smart idé då man får chansen att läsa ifatt det man ligger efter i! Men i alla fall. På första passet valde jag SO eftersom att vi har nationellt prov i religion på tisdag och onsdag! På andra passet valde jag svenska då jag hade en bok som jag var tvungen att läsa ut. Sen hade vi lunch. Efter lunchen så skulle tjejerna i min klass gå ner till badhuset och träna livräddning! Vi skulle dyka ner till botten och plocka upp en docka och sen simma in till kanten med den. Detta gick super och efter det slutade jag! Så det var en väldigt skön dag! När jag kom hem så lagade åt jag och Jonas mat och sen pluggade jag lite mer svenska. 
Strax efter klockan 18:00 så gick jag hem till mamma och pappa och lagade mat och matade och nattade Sofia! Nu sitter jag här och väntar på att mamma och pappa ska komma hem så att jag kan gå hem och titta på film och mysa med mannen min!
 
Eftersom att jag är inne på pappas dator bjussar jag på en gammal bild!
 
Vackra Lillis<3 Saknar dig hjärtat mitt <3

Kommentarer
Postat av: ELINA :)

Sv: Härligt! Med mig är det bra :) Vad ska du hitta på i helgen?

2013-04-11 @ 22:55:48
URL: http://elinaomg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0