16 april 2013

Haha vet ni vad jag just insåg? På typ alla inlägg jag lagt upp under april som jag srivit dagens datum på i rubriken har jag skrivit mars istället för april! Snacka om att inte hänga med i svängarna!

Nationella provet idag känndes rätt bra faktisk! Jag svarade på allt och det var rätt lätt ändå! Så nu får vi hoppas att morgondagens prov går lika bra! 
Fick reda på resultatet på senaste matte provet jag gjorde, fick D så borde vara rätt nöjd, men fick höra att jag hade 1,5 poäng för lite för att få ett C! Åhh vart aningen irriterad där! 
Resten av dagen flöt väll på! 
Måste bara säga att jag tänker bara på vår söta lilla valp som vi ska träffa på söndag! Seriöst alla i min närhet lär ju snart säga upp kontaken för det är de enda jag pratar om! Hehe.. 
Nu ska jag gå och klippa naglarna och hoppa in i duschen, sen blir det kanske film med Jonas! 
 
Bilder från instagram @erikaaasss
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0