18 april 2013

Hejsan hoppsan! Vad har jag gjort idag då? Jo jag har varit i skolan! Efter skolan kom jag hem, lämna väskan och vände, gick hem till mamma och pappa och städade. När jag var klar där tog jag med mig Sofia hit då pappa var hos tandis och efter de skulle han och mamma åka hem. När jag kom hem, lagade jag kykling filé och klyftpotatis! Det var riktigt gott måste jag säga!
Efter maten kom mamma och pappa och hämtade Sofia och nu sitter jag här!
Sitter och planerar och funderar, har lite roliga grejer jag vill göra, men vi får se. Sen har jag lite sommarjobbs kris! Har inte hittat något! Inget företag svarar ju på mail! Blir tokig! Men har ju en sista utväg.. Jobba på gården.
 
Vet ni? Jag längtar nå fruktansvärt tills på söndag när vi ska åka och titta på vår valp!
Söta lilla Ice!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Oj så söt! Jag förstår att du längtar.

Svar: visst är hon
Erika

2013-04-18 @ 23:19:26
URL: http://jenniferusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0