20 april 2013

Jag har tänkt blogga hela dagen men blogg.se appen funkar inte... kommer inte in på den. 
Men men. Idag har jag varit i kyrkan, ridit ut på Tura tillsammans med pappa & Nikko, mamma & Brunte, Wilma & Sheeba, Sofia & Betty och Jacob körde Trissan. Efter vi ridit mockade jag stora hela stallet och Sofia och Wilma mockade lilla stallet. När jag var klar med mockningen gick jag hem och bytte om och hämtade Donna och gick ut på prommenad. Jag måste säga att jag känner mig nöjd med dagen! Känns också att jag varit ute och rört mig ovh det är bra! 
Skulle visa er lite bilder men alla är i telefonen, så ni får lite insta bilder.
Donna. Koppel och halsband som vi fick av mamma, pappa och Sofia. Gustav.
 

Kommentarer
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Tack så jätte mycket :) Kramisar Carro

2013-04-20 @ 20:37:00
URL: http://quiethell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0