21 april 2013

Hejsan! Klev upp vid 7 imorse och tog ut hästarna och mockade. Vid 9 ringde Angelika och sa att hon hade tid att ha lektion, så då ver det bara att släppa allt och gå ut och fånga hästen. Så klart så skulle Tura vara svårfångad så fick "jaga" häst. Men tillslut fick jag tag på henne och tog henne till stallet. 
Lektionen gick jätte bra! Jag fick jätte mycket beröm för att Tura var så fin! Men nog om det det kommer en video när jag berättar mer.
 
Så jag är klar i stallet, men nu ska jag sätta igång och städa och fixa i lägenheten och nån gång innan 4 ska jag få i mig mat också. Vid 4 ska vi åka och titta på Ice för första gången! Är super glad och super taggad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0