22 april 2013

Vart i skolan idag. Alla lektioner var som vanligt utom svenskan. Där gjorde vi bara mackor tills imorn sen sluta vi! Vet inte om jag skrivit detta men klassen åker till Stockholm imorgon. Vi har hela dagen ledigt förutom mellan 15.30-16.30? Har jag för mig. Då ska vi till riksdagen och gå runt där och lyssna på nån snubbe! Jag hoppas att jag kan uppdatera till er från Stockholm men min blogg.se app har ju inte funkat på några dagar nu. 
Jag ska i alla fall upp runt 5 på morgonen och göra mig i ordning och vid kvart över 6 kommer Katarina (min svenska lärare och även mamma till Lovisa och Felicia som är medryttare här) och hämtar upp mig och så åker vi till skolan och vid kvart i 7 åker bussen mot Stockholm! Kommer hem vid 21.00 kanske? Sen får jag skjuts hem av Katarina igen! Ska göra minst ett tidsinställt inlägg till er till imorgon utifall att appen inte funkar! Men vi får hoppas. Har jag tur kanske jag även träffar på min morbror imorgon då han sa att vi ska försöka planera in något!
 
Men åter till dagen. När jag kom hem åt vi mat och vid 18 tiden gick jag ner till stallet och red på bana på Tura med mamma & Brunte och Sofia & Betty. Träna lite på sånt som Angelika visa igår och sen tog vi lite trav och galopp. 
 
Nu sitter jag här och ska snart in i duschen! Och jag ska vara i sängen senast 10! 
Jag, Jonas och Ice igår. Hon ser ut som en liten leksak! Är förälskad i den lilla krabaten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0