28 april 2013

Ja som ni kanske märkte så orkade inte jag blogga igår. Hade dels så trevligt så ville inte avbryta det för att blogga och sen så orkade jag helt enkelt inte. 

Jag var först på trimmkurs som ägarna till Ice höll. Sen skulle jag ha hjälp till i ett glasscafé i kyrkan men mamma och pappa tog det istället så jag var kvar lite längre än planerat. Sen kom Jonas, Micke och Sofie och hämtade mig och så åkte vi hem och hämtade min väska och Sofie fick se lägenheten. Sen bar det av till Linde då Micke o Sofie skulle byta ett tvättmedel. Då passade jag på att testa en av dom nya loka smakerna, chokolate shake. Jag som inte äter godis och sött just nu och saknar choklad nå fruktansvärt tyckte den var jätte god! Det smakade faktiskt choklad, eller ja choklademose. Men jag verkar ju nästan vara den enda som tycker om den! 
Efter det åkte vi en snabbis till Micke och Sofie där jag tog mig en titt på Sofies klänningar. Sen åkte vi till Jonas föreldrar och grillade och sen satt vi och umgicks hela kvällen! 
Jag var dock tråkig och gick och la mig kl 11. Är så fruktansvärt trött hela tiden! Fattar inte varför! Vi får hoppas att det går över snart! 
 
Idag har jag inte gjort nånting annat än att åkt hem typ. Ska väll sätta igång och städa och kanske planera någon mat? 

Kommentarer
Postat av: Följ vår resa från tankar till färdigt hus

Jag måste testa den :D

2013-04-28 @ 14:47:47
URL: http://motdromhuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0