7 dagar kvar!

Om 7 dagar är de 60 dagar kvar till skolavslutningen! Då ska jag gå in i en nyttighetsfas fram till skolavslutningen! Jag ska inte äta sötsaker som godis o läsk o inte heller äta chips. Jag ska även försöka att äta så nyttigt som möjligt, dra ner på pasta, potatis, ris osv om inte sluta helt! Och även börja träna! Detta kommer bli otroligt svårt o jobbigt! Jag har ett sockerberoende o de gör de svårare. I 7 an var de som värst, fick inte jag socker så började jag skaka och mådde jätte dåligt! Sen vart jag av med de men efter ett tag föll jag tillbaka. Så nu ska de bort! Brukar dock börja små äta en massa när jag inte får i mig socker, med de gäller att ha självdisciplin! Haha ser framför mig hur jag sitter framför frysen och slevar i mig glass mitt i natten! Men de ska inte ske! Jag har bestämt mig för att detta ska gå!

Detta gör jag främst för att min kropp ska må bra! Jag har varit så otroligt elak mot min kropp i flera år nu! Så nu gäller det!


Kommentarer
Postat av: Julia & Alexzandra

Anmäl dig till nya starten av Veckans Blogg!
-Alla kan vara med! (LÄS REGLERNA I BLOGGEN)

Direkt länk ->

http://teamfajm.blogg.se/2013/april/veckans-blogg.html

LYCKA TILL //Julia&Alexzandra

2013-04-08 @ 20:16:36
URL: http://TeamFAJM.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0