Dagen i huvudstaden!

Hej! Äntligen funkar appen! Den funkade dock inte imorse så kunde inte uppdatera då.
Just nu sitter jag i bussen på väg hem från Stockholm!
Klockan ringde 05.15 imorse, jag ville typ låtsas vara sjuk och sova resten av dagen. Men nej nej! Stressade som en tok för att hinna då Katarina skulle hämta mig strax efter 6. Bussresan upp gick helt ok. Väl i Stockholm så var det raka vägen till drottninggatan där vi spenderat hela dagen! Har shoppat och dödat min axel, rygg och fötter. Mellan 15.30-15.30 var vi i riksdagen. Vi fick gå en rundtur och sitta och lyssna på en debatt i ca 5 min. Det jag fascinerades av var det otroligt fina taket i en del salar! Och kristallkronorna! Åhh det var så fint! Efter riksdagen var det drottninggatan igen! Skulle egentligen ha träffat min ena morbror och tagit en fika också, men just då när han kunde var ju jag i riksdagen och innan det jobbade han och efter de var han upptagen med att köra min kusin till träningar! Så det var lite trist! Men annars var väll dagen bra! Jag köpte lite grejer men dom visar jag nån annan gång! Här kommer en bild från dagen, den vill inte riktigt ladda upp alla! Får ladda upp dom senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0