God förmiddag!

Ursäkta för att de inte blev nåt inlägg igår men jag orkade/hann inte. Började dagen med att städa o fixa i lägenheten, stack jag o mamma till stallet och red Tura o Brunte. Måste säga att jag inte var nöjd alls när jag gick hem, Tura var inte på de roligaste humöret men dom sista minuterna kändes de ändå helt ok, men när jag kommer till stallet så ser jag att en skruv på sadeln har lossnat och med den har läder flärpen man sätter fast sadelgjorden i (har westernsadel, så alla här kanske inte vet vilken jag menar) också försvunnit! Så jag o mamma gick ut o leta på åkern som vi ridit runt på typ överallt, efter en stund gick mamma hem men jag fortsatte i minst en halvtimme till! Hittade ingen ting! Min största prio var att hitta läder grejen men hittade ingen ting! Fatta vad ledsen jag blev! Vi får se om jag går ut o letar idag igen eller om de får va!
Men efter de gick jag hem o duscha o åt. Sen åkte jag med mamma, pappa, mina syskon & min brors kompis till badhuset. Jag simmade en km o sen gjorde jag inte så mycket mer än att titta på när mina systrar badade. Undertiden jag var o bada kom Alex hit o spelade med Jonas o så satt dom o spela halva natten?

Har inga färdiga planer för idag så vi får ta dagen som den kommer!

Bild från när vi tvättade Tura!


Kommentarer
Postat av: Mia

Fina Tura :)

2013-04-07 @ 19:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0