God morgon!

Sitter i skolan och väntar på att min sång ska börja. Blir en helt vanlig skoldag fram till klockan 14.00 då ska vi titta på en musikal som skolan satt ihop! Britts motorfik heter den. Jag antar att den är längre än 30 minuter så jag kommer missa tidiga bussen hem.. Jag som hade planerat att komma hem vid 3 och städa hos mamma och pappa, äta och sen vid 17.20 åka in mot Linde och hälsa på Ice. Men jag måste ju isåfall vänta på 4 bussen och då är jag hemma i 40 minuter och sen måste vi åka. Så Jonas ska åka in tidigare och så får vi sätta oss och äta nånstans. Längtar som en tok efter lillen! Hon är söt på bild men inget slår hur hon ser ut i verkligheten! Och hon är så otroligt mysig! Mockningen behöver jag föresten inte tänka på då jag redan varit och gjort det när jag tog ut hästarna!



Kommentarer
Postat av: hednin


Va med och tävla på våran blogg om en mascara och ett rött läppstift, värdepris tillsammans 300 kr. Vinnaren lottas ut på lördag. Tryck på tävlingar för att komma till inlägget snabbare.
www.nattstad.se/hednin

2013-04-25 @ 20:06:13
URL: http://www.nattstad.se/hednin
Postat av: Ellinor

Om du längtar nu, vänta bara tills hon är i vecka sju! ;) Då längtar man RIKTIGT mycket! :p

2013-04-26 @ 10:35:52
URL: http://www.faaithful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0