Imorgon händer det!

Imorgon är det 60 dagar kvar till avslutningen, vilket betyder att mina 60 nyttiga dagar börjar! Jag tänkte ta och berätta lite om vad jag ska göra och inte göra!
 
-Jag ska inte äta godis, chips och sötsaker eller dricka läsk.
 
-Äta så lite pasta, ris och potatis osv.
 
-2 dagar i veckan ska jag äta max 500kalorier. Min faster berättade att hon sett ett tv program där dom testa detta. Det går ut på att man får äta vad man vill och hur mycket man vill alla dagar utom 2 dagar i veckan för dessa dagar får du äta max 500 kalorier. Varför detta? Jo dels så går du ner i vikt och sänker blodtrycket och kolestrol värdet och det är vetenskapligt bevisat att man tillverkar fler hjärnceller och förebygger då alzheimers och liknande! 
 
-Träna, träna, träna! 
 
Detta gör jag främst för att min kropp ska må bra! Jag har tagit hand om min kropp så fruktansvärt dåligt dom senaste åren, eller ja i hela mitt liv, så nu ska min kropp få må bra för en gångs skull!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0