Valpen min!

Var som sagt och tittade på lilla Ice idag! Det var seriöst den sötaste valp jag sett! Vi vart helt förälskade från första stund! Hon var jätte kelig och pussades jätte mycket. Sen låg hon och sov hos mig och Jonas hur länge som helst!  Ägarna var också väldigt trevliga och seriösa och erbjöd en massa hjälp! Allt var perfekt! Vi kommer få åka och hälsa på minst en gång i veckan fram tills vi får hämta henne! Jag längtar verkligen otroligt mycket tills vi får henne! Jag kan tänka mig att hon blir riktigt fin när hon blir äldre! Dom valde ju trots allt den finaste valpen till oss! 
 
Jag ska berätta lite om fodervärdsskapet och lite runt de. Vi ska alltså ha den på foder, ägarna har rätt till att ta valpar på den och ställa ut den osv. fram tills det den fyllt 5 år. När den fyllt 5 så tillfaller tiken oss. Dom ska ta 2 kullar på henne. Vi kommer självklart få följa med på hennes utställingar och själva ställa ut henne! 
Ja det är väll ungefär det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0