20 augusti 2013

Hej! Ursäkta för mitt usla bloggande! Men skulle ju posta ett inlägg häromdagen och de bara försvann och har idag försökt posta ett inlägg men de har inte funkat.. Så försöker nu!
Det går jätte bra i skolan! Har ju bara gått två dagar, men de känns bra! Lärarna verkar ok, utbildningen är bra och de är en bra miljö! De ända är att jag tror jag måste gå NV breddning för att få högskolebehörighet och går jag NV breddning så dras de ner på praktik och att va i stallet o hålla på med hästarn.. Ska försöka lösa de! Kanske kan få ta dom kurser som behövs på sidan av! Vi får se.
Red Brunte idag! Lovisa o Felicia var här o vi red på bana. Brunte var lite seg, men de gick ändå väldigt bra, tränade lite på att flytta fram o bak del osv.
Men nu ska jag snart gå o sova! Ska upp klockan 6! Men ska nog försöka klura ut detta med alla kurser en liten stund till! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0