27 augusti 2013

Hej hopp i galopp! Idag har jag varit i skolan och efter skolan så gick jag hem o hämta Ice och stack till mamma o pappa o va barnvakt en stund, efter de så gick jag hem och plockade ut min agilitytunnel och tränade Ice att springa igenom den! Åh va hon tycker de e kul! Hon sprang som en tok o när hon sprungit igenom den så var hon tvungen att ta ett extra varv för att hon var så glad! Sen vart stackarn så trött så hon bara la sig i gräset o vila en bra stund.

Imorgon ska jag nog bara hålla på med djur hela dagen skulle jag tro!


Kommentarer
Postat av: Ellinor Sandin

Heja Heja! Blivande agilitystjärna :p
Hon har nog intresset i generna ;) Alla Trojas avkommor älskar agility :)

2013-09-03 @ 14:12:58
URL: http://faaithful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0