Friday!

Nu är de helg! Slutade 11.20 idag! Hade bara femkamp o sen slutade vi. Så efter skolan stack jag hem och tog en barbacka tur på fina Tura, hon kändes riktigt fin! Lite seg i början, men sen vart hon pigg o fin! Var riktigt mysigt! Men hon vart ju svettig o när jag hoppa av såg de ut som jag kissat på mig! Haha, men när jag ridit så spola jag av henne.

Första skolveckan har varit bra! Har varit väldigt trött, men de e man alltid första veckan! Men alla karaktärskurser drar inte igång förens vecka 38 då man har inte behöver välja vilken linje man vill gå förens då! Men jag ska ju så klart gå häst! Men nu ska jag vila upp mig för en ny skolvecka på måndag!

Mina ridbyxor efter ridturen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0