God förmiddag!

Jahapp! Sitter i soffan o tittar på mina 3 sovande älsklingar Jonas, Ice och kisse missen! Själv har jag "redan" duschat o diskat. Skulle gärna ta en promenad med hunden men hon sover ju som en stock! Hon blir nog inte så glad om jag börjar släpa med henne ut nu! Hmm, vad händer idag då? Jo vid 2 kommer Madicken som jag köpte katten av hit o hälsar på o kollar hur han har de. Sen får vi ta dagen som den kommer!
Hade föresten sönder min brödrost igår.. Jag o Jonas skulle äta o jag tänkte bara ta en bild på bordet typ o ville inte ha en ful brödrost mitt på bordet och när jag skulle ställa bort den så tappa jag den på golvet... Lyckat
Så en trasig brödrost o ett dukat bord..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0