Ingrid Skoog

Ni kan inte ens gissa vem jag såg idag! Eller jo, jag skrev ju de i rubriken.. Men men. Jo de va så att jag gick in med Alva och vi skulle ställa oss vid samlingssalen då vi skulle ha lektion där och då sitter självaste Ingrid Skoog från dressyrmupparna där utanför! Jag vart ju skit glad då jag är ett stort fan av dressyrmupparna och vågade så klart inte gå fram o hälsa, så vad tror ni jag gör? Jo jag tar en bild på henne i smyg.. Istället för att gå fram o fråga om jag får ta en.. Kanske ska bli paparazzi? Både Linn och Ingrid har ju gått på Kvinnersta, men dom har ju redan slutat, undra vad hon gjorde där? Men seriöst, ser jag henne nån gång igen så ska jag gå fram o fråga om jag får ta en bild istället för att smygfota!

Här är den suddiga bilden, hon sitter där med sin snygga Michael Kors väska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0