Min helg

Hej hej, ja ursäkta för dålig uppdatering men har varit upptagen i helgen. I fredags åkte jag till Vedevåg och var där till lördag, på lördag åkte jag hem o så gick jag till mamma o pappa då Palle o Kriss var där och en gammal kompis till mamma o Palle som dom inte träffat på 25 år. Han var skit trevlig o snäll! Han håller på med bland annat shiatsu (stavning) och sånt där (jag är världsmästare på att förklara) och jag har ju varit helt sne i många år o mitt ena ben varit längre än de andra! Och har även i flera år haft problem med andningen! Han fixade allt! Jag känner mig som en ny människa! Jag kan liksom andas igen! Han är värsta mirakel snubben! De sjuka var att mitt vänstra ben satt typ helt löst! Men nu är jag frisk! Jag brukar säga att jag har kropp som en 50 åring och det bekräftade han! Nånting som också var helt otroligt var att när han skulle titta på mig så skulle jag bara stå rakt på golvet o han gick runt o titta sen sa han att jag va sne o förklarade allt, sen sa han "du har ont i knäna va?" Då svarade jag ju ja, för de har jag ju! Oså peka han ut några ställen på knäna o frågade om de var på dom ställerna jag brukar ha ont och jag stog där helt chokad o sa ja då svara han bara "de syns". Helt sjukt!

Sen till idag, var i skolan och där gjorde vi inget speciellt, hade idrott som jag hoppades på att få slippa till gymnasiet! Men men.
Efter skolan stack jag ut o red på Laijos då Mia red Tura. Det var jätte härligt! Alla hästar var så pigga, glada o fina idag! Riktigt mysigt! Nu ska jag sätta mig o skriva en grej till svenskan!

Visst är Lajos schabrak snyggt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0