22 december 2013

Det är helt otroligt vad tiden går fort nu för tiden! Om två dagar är det liksom julafton!! Vart har 2013 tagit vägen? 
Idag har jag fixat stallet, varit på jullunch hos farmor o haft lite julklappsutdelning då Jacob och Wilma (mina syskon) inte är här på jul så fick dom öppna sina idag o dom dela ut julklapparna dom köpt också! Av Wilma fick jag ett jätte fint halsband med ett äpple på och av Jacob fick jag ett jätte snyggt halsband och ett par jätte fina örhängen! Mina syskon har verkligen bra smak på smycken! Ska visa er alla julklappar efter jul! 
Ikväll blir de lite julmys hos mamma o pappa då jag är hos Jonas på julafton så blir även att sova där inatt faktiskt! 
Om vädret tillåter så ska jag och Ice till Ellinor imorn o Ice ska få leka med sin pojkvän Östen! Vi ska gå till hundrastgårn i Linde o sen även gå runt lindesjön! Det ser jag fram emot! 

Ha det bra så hörs vi imorn! 
Fick föresten denna av mamma o pappa
i julklapp idag! Det är en sån där awesome klocka innuti! Jag älskar verkligen Marilyn Monroe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0