23 december, en av de bästa dagarna i mitt liv!

Ja ni! Nu ska ni få veta en sak!
 
I måndags var jag och mamma o skrev på lite papper hos Kicki och betalade Ice! Hon hade bestämt sig att hon ville sälja Ice till mig istället för att jag skulle vara fodervärd tills hon tagit två valpkullar eller Ice fyllt 5 år. Det kom ju som en jätte bra nyhet för mig! Det betyder ju att jag kan göra exakt vad jag vill med Ice! Nu är hon MIN hund! Ni anar inte hur bra det känns att säga min hund o det faktiskt är min hund! Åhh är så glad! Det var den bästa julklappen! Att jag fick köpa min lilla bebis! Hon är min lilla ängel! Hon är min lilla bebis, vet inte vad jag skulle göra utan henne!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0