7 december 2013

Hej på er! Sitter hemma idag. Eller är hos mamma o pappa, en gammal klasskompis till min mamma o moster är här på besök! Men nu tog jag chansen till att kasta in ett inlägg här! 
Hur mår jag idag då? Jo jag mår väll bra efter omständigheterna. Försöker att andas o inte tänka för mycket. 
Ska försöka ta mig ut på en promenad med Ice i skogen, hon älskar snön! Jag trodde att hon inte skulle synas i snön, men hon ser helt gul ut i snön! 
Idag ska jag bara ta det lugnt, måste vila upp mig, har en viktig dag på måndag. 
Från och med NU ska jag försöka vara possitiv på bloggen! 
 
Vad vill ni läsa om? Vill ha massa tips om roliga grejer att blogga om!
 
Fina Ice i snön igår <3
 

Kommentarer
Postat av: Veronica Eriksson

Så härligt med snöö! :)

2013-12-07 @ 17:40:14
URL: http://vveronicas.com
Postat av: MATILDA

söt hund!

2013-12-07 @ 19:28:37
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0