Drömmar o mål

Jag funderar alltid på vad jag har för drömmar och mål. Jag har massor! Det finns så sjukt mycket jag vill göra, både nu och i framtiden. 
 
Men vad har jag för drömmar och mål just nu?
Just nu känns det som att jag står jätte stilla i ridningen! Jag står helt still. Men jag vill komma långt med Tura, jag vill fortsätta att utbilda henne i western och även satsa lite på hoppningen med henne då hon går så bra just nu! Men det är inget jag kommer lägga så jätte mycket vikt på! 
Men nånting jag vill göra är att skaffa en hopp/dressyrhäst! Jag älskar western! Missförstå mig inte! Det är otroligt kul, men jag saknar hoppningen och dressyren. Jag är en riktig dressyrnörd. Jag vill ha en häst som jag kan utveckas och tävla med i hoppning och dressyr! 
 
Sen vill jag komma långt med bloggen. Just nu har jag orsakat att det kanske inte gått allt för bra. Men jag vill verkligen satsa på bloggen och komma någonstans med den! 
 
Mitt största mål är att få ordning på mitt eget liv, just nu är det rätt så rörigt, men jag hoppas verkligen att jag får ordning på allt snart, just nu är det bara ett enda stort kaos! 
 
Detta är mina största drömmar och mål just nu! Jag ska nån gång djupdyka lite mer i drömmar och mål o ni ska få ta en lite större del av mina tankar om detta.
 
Jag vill också:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0