Julklappar

Här kommer bilder på några av mina julklappar! En julklapp kan jag inte ta bild på men den måste ni få veta ändå! Många önskar sig en häst eller ponny i julklapp, och jag fick det! Eller ja jag fick ett föl!!!!! Den är dock inte född än utan är beräknad till maj, men hur häftigt är inte det?!?!?! Jag svävar på moln!
 
Fick dessa otroligt glittriga snygga pumpsen från Kicki!
 
Detta är nog dom snyggaste skorna jag någonsin sett! Jag är kär! Fick dom av 
mamma och pappa.
 
Fick denna underbara USA bikini av mamma o pappa.
 
Haha märks det vad jag gillar eller? Mattan fick jag också av mamma o pappa.
Varma sköna vinter ridvantar av mamma o pappa.
 
Fick denna sjukt bra och nödvändiga väskan av Ellinor! Den är ju sjukt bra att ha
när man tränar hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0