julstäda?

Åh jag hatar detta! Jag måste verkligen julstäda! Min lägenhet är kaos! Och speciellt efter mina underbara djurs äventyr inatt.. Men jag orkar inte! Jag ska ta tag i det. Men varje gång jag försöker så får jag panik för jag vet inte vart jag ska börja och så slutar de med at jag sätter mig vid datorn eller går till stallet eller hem till mamma o pappa... Jag orkar inte med detta! Hjälp mig! Vad ska jag göra? Åhhh jag vill orka. 
 
Nej nu ska jag gå o värma glögg o hälla upp de i ett av mina otroligt snygga vinglas (bara för att glöggmuggar är för små) och sen ska jag försöka orka ta tag i nånting i alla fall!
Haha hittade denna 3 år gamla bild! Nya modet med strumpor i pumps kanske? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0