Käftsmäll sista veckan

Jag har hela tiden pratat om hur skönt det är att gå på Kvinnersta då vi aldrig har läxor o har haft 1 prov på hela terminen! Men jag har haft en underbar termin för att gå in i sista veckan o få mig en härlig käftsmäll... Jaag har 2 prov imorgon, en svenska uppsats två indrottsinlämningar (som tur är jag nästan klar med den ena) och ett husprojekt på matten... Jag går o dör nu! Så nu ska jag plugga hela natten följt av en trött Erika som failar på proven... Sååå medan alla andra kan börja ta det lugnt sista veckan får jag göra tvärtom! Ha så kul folk! Ha kul åt mig! Jag kommer sitta o stirra på papper och denna datorskärm i mååååånga timmar nu!
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0