Lista för år 2013

Det är en hel del bloggare som gör denna lista så varför skulle jag inte följa strömmen?
 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ställt ut hund! Har ställt 2 gånger i år och det är bland det roligaste som finns! Och den andra utställningen vart jag 1:a i junior handling! Det är inte illa alls!

Haha det finns ju snyggare bilder!

Hur har ditt 2013 varit?

Bra! Till och från. Detta har varit ett jätte bra år! Jag har flyttat hemmifrån, skaffat hund o två katter och börjat gymnasiet. Sen har jag även haft väldigt jobbiga stunder och perioder! Men överlag har det varit ett toppenår!

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

17 maj, när vi hämtade Ice och 23 december när vi va och betalade henne och skrev alla papper!

Vad är din största framgång 2013?

Jag är mig själv! Jag vågar mer och mer bryta mig ur mönster som får mig att må dåligt! Jag vågar stå för mina åsikter och vågar visa vem jag faktiskt är!

Bästa köpet?

MIN älskade Ice! Åhh det känns så härligt att hon är min!

Ice och Jonas första gången vi var och tittade på henne!
 

Vad spenderade du mest pengar på?

Shit vad svårt! Men det måste nästan vara mat o godis o sånt ätbart!

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja massa saker! Min underbara familj, Jonas, Ice men en sak som är otroligt kul är att Tura bara en dag helt plötsligt älskade att hoppa efter att inte ha tyckt om det! Det är underbart!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Jag vet inte, shit vad svårt! Men kanske The Fox? Haha, men hur kan man glömma den?

Vem har du umgåtts med mest?

Mamma, pappa o Jonas!

Har du haft ett förhållande under 2013?

Ja! Jag o Jonas firade ju 2 år i år!

 
 

Vart reste du under 2013?

Bulgarien! Så sjukt härligt!

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Mer hundutställningar! Och mitt älskade föl som kommer i maj!

Vad gjorde du på din födelsedag?

Var på min första hundutställning i Vrigstad och Ice vart bis 1 valp! 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Det finns det nog absålut! Men inget jag kan komma på bara sådär!

 
 

Vem saknade du?

Jag saknar min gamla klass en del, mina kompisar från 9an som jag inte träffat på hur länge som helst!

De bästa nya människorna du träffade?

Alla nya kompisar jag fick på gymnasiet! Har så sjukt underbara vänner!

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Kör gärnet! Fortsätt kämpa så kommer du nå stjärnorna! Du kan klara av allt!

 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin hund :)

Svar: Tack :)
Erika

2013-12-29 @ 17:17:39
URL: http://amandadudas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0