Nu är det slut på detta! Jag ska må bra!

Jag är trött på att må dåligt! Både fysiskt och psykiskt! Jag har i hela mitt liv varit lat och endast haft korta perioder när jag tränat och just nu är jag på botten psykiskt! Igår morse när jag vaknade hade mina ryggmuskler sagt upp sig! Bara sådär har mina ryggmuskler slutat hålla upp mig! Jag är trött på att må så här! Jag är på botten på alla sätt o vis! Nu ska jag upp till ytan! 
Jag ska börja träna och ta tag i all skit o jobba bort allt som får mig att må dåligt steg för steg! Och jag ska sluta äta godis 7898768679 gånger i veckan! Jag är trött på att må såhär! Jag är trött på att bryta ihop var och varannan minut för att jag mår så dåligt!
 
NU är det slut! Jag ska må bra! Jag ska ta mig till toppen igen! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan! :)

2013-12-17 @ 19:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0