Saker ni kanske inte visste

- Jag är LIVRÄDD för spindlar! Jag är så rädd att har jag en i lägenheten så börjar jag skrika o gråta.. Inte kul alls..
 
- Jag får nu och då höra att jag är lik Jennifer Lawrence
 
- Jag är i en period nu så om inte Ice behövde frukost o komma ut o kissa på morgonen skulle jag inte ta mig upp ur sängen varje morgon, men hon är min lilla ängel och skulle aldrig låta henne lida hur dåligt jag än mår! 
 
- När jag letade häst innan jag köpte Tura så hade jag hittat ett varmblod som jag var helt kär i! Jag svävade på moln! Men några dagar innan vi åkte för att titta på den och då förmodligen ta med den hem fick jag ett samtal och då världens utskällnig och föreläsning om hur dum jag är som tänker åka och köpa ett till varmblod. Det samtalet sårade mig otroligt mycket och gjorde så att jag aldrig åkte och tittade på den hästen.. På ett sätt ångrar jag inte det då jag älskar Tura då hon är helt underbar men jag ångrar att jag inte köpte den bara för att bevisa för alla att jag inte bryr mig om att dom har fördomar för jag vet att varmblod kan och vill bevisa det!
 
 
Du får mig att orka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0