Slapp dag

Nu är en sån dag som börjar så här jätte slappt! Jag bara sitter och gör absålut nada! Har haft 3 jätte jobbiga nätter nu när jag sovit fruktansvärt dåligt! Åhh vad trött man är!
Igår eftermiddag åkte jag, mamma o pappa till Linde för lite ärenden som dom skulle göra, ett av dom va ju så klart att åka till granngården och köpa mineraler.. Jag kom ut med lite grejer från rean.. Bl.a. en ny säng till Ice då hon behöver en i stallet. Sen åkte vi till maskintjänst i hovsta. Där vart det nya ridskor, koppel o halsband till Ice, hund godis, katt mat, röda manrosetter, tjaa you name it! Men hur var det nu med att inte shoppa mer? Hmmm men det är bara jag som blir lidande! Knäckebröd och vatten here I come! 
 
Vad ska jag göra idag då? Jo jag ska sitta ett tag till, sen ska jag väll mocka, städa, fixa lite papper, ut på promenad med Ice. Vem vet? Vid närmare eftertanke kanske jag ska gå ut på promenad med Ice nu o sen stanna hos mamma en stund o kolla vad dom har för sig idag? Hmm.. 
Vi hörs senare! 
xoxo

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0