Snöö

Nu snöar det ute! Detta kommer vi nog få läsa överallt på nätet idag! Haha. 
Ice reagerade ingenting på snön imorse. Men nu står hon på soffan och tittar ut när det snöar! Hon är bara för gullig. 
Är hemma idag med... Jag tror jag har ett virus som går här just nu som gör att man blir totalt orkeslös, igår var jag en sväng till Linde för att köpa mat till Ice och mamma skulle hämta några paket. När jag klev ut ur bilen och gick över vägen och in på lindeträffen så var jag helt slut och fick hjärtklappning.. Jag är trött på att må såhär och ha så ont i kroppen och inte ha nån ork! Men om det är ett virus så finns det inte så mycket mer att göra än att vänta ut de. 
Om jag får tag i några krafter idag så tänkte jag ta en prommenad med Ice i skogen och ta med systemkameran! 
 
Bilder på Ice idag! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jäklar vad fina muskler på bakbenen hon har fått!! wow!

2013-12-06 @ 15:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0